Şahsi fikir
fikirlerinize veya düşüncelerinize bişey dediğim yok kusura bakmayın yanlış anlaşıldıysam. Fakat burda 10 liraya bu serverı batu olmasaydı kimseye vermezdim. Batu arkadaşım olur konusunu görünce güzellik yapasım geldi. Yoksa adam kendini öldürse o fiyata server satılmaz toplu olmadığı sürece...
dipnot:Yine çok konuştum bu forumda birileri botlarını yollar az sonra bana