bakın serveri geliş fiyatından veriyorsa bu kötülük olmamalı.(!) csoyuncu nun kalitesi zaten bellidir.milletin rızkı demişsiniz.şöyle düşünelim elinizde bir mal var.2 kişide bu malı aynı fiyattan alıyor fakat biri daha ucuza satıyor.ozaman bu kişi diğerinin hakkını mı yiyor? çok saçma konuşuyorsunuz ve de her konuyu baltalıyorsunuz.lütfen artık konularıma cevap yazmayınız.
ucuza satmak ayrı bişey bu ayrı bişey

Bu arada ne konularımız baltalandı sesimizi çıkarmadık.CsOyuncu elemanımısın değilmisin belli değil?Herkes kendi tarafını tutsun dostum.İki yüzlü olup başkalarını destekleme.