Daha 2 yıl önce benim konumumdayken, herkesin hakkını-rıskını çaldığını unutma.
O zamanlar fiyatlar yüksekti. Herkes şuanda senin olduğun gibi 10 liraya sunucu satmaya çalışırken, sen 50 liraya satıyordun. Üstüne ucuza satanlara tek tek gelip, size söylediğim fiyatlara satmazsanız sörvürlarınızı heçleyecem, kapatacam, donduracam, ben HEÇIR ANA 'yım diye dolaşıyordun?
Bunları yaptın, sonra ne kazandın ? Allah herkese hakettiğini veriyor, haketmediğini elinden alıyor.
Biraz sosyalleş, beynini kıskançlığa ve saçma savunma şekillerine bürüme.
Çok fazla saçma konular üzerinde düşünme-yoğunlaşma. Allah korusun hücrelerin yanlış bölünür ve haddinden fazla büyümeye başlarsa, acilen doktara git.