• 10-05-2009, 22:26:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben tartısma ortamı yaratmak ıstemıyorum kesınlıkle sunu soluyucem

    Bır kısım arkadaslar baktım fırma ısmı vermıyorum 30+2 : 120 ytl satıyor sw full dıye

    Dıger arkadaslar 30+2 : 30 ytl verıyor Swlerı sureklı full olmasada gunduzlerı playerleri oluyor aksamları ıse tektukte olsa ıs yapıyor.

    Acıkcası Turkıye sartlarını goz onunde bulundurun.Babası Asgari maas,Emeklı maası alan birine sizce sıze en uygunu hangısı gelır.Acıkcası bana ucuz olanı gelır cunku ben her ay bır servera kalkıpta sw full dıye 120 ytl veremem.Ha veren varmıdır vardır aıle durumu ıyıdır babası ısadamıdır kalkıp alırlar.Ama biz ucuz alırız tanımadıgımız fırma olur dolandırılırız o baska.Ama bu sıze kalkıpta bu ısı ucuz yapan fırmalara camur atma hakkını vermez.Benım ınancıma gore allaha herkese göre rıskını verır ve herkesde onu yer.Bence bırbırımıze laf solemek veya tartısmak yerıne kendı rıskımızı kovalasak daha ıyı olur
  • 10-05-2009, 22:36:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben tartısma ortamı yaratmak ıstemıyorum kesınlıkle sunu soluyucem
    Bır kısım arkadaslar baktım fırma ısmı vermıyorum 30+2 : 120 ytl satıyor sw full dıye
    Dıger arkadaslar 30+2 : 30 ytl verıyor Swlerı sureklı full olmasada gunduzlerı playerleri oluyor aksamları ıse tektukte olsa ıs yapıyor.
    Acıkcası Turkıye sartlarını goz onunde bulundurun.Babası Askerı maas,Emeklı maası alan birine sizce sıze en uygunu hangısı gelır.Acıkcası bana ucuz olanı gelır cunku ben her ay bır servera kalkıpta sw full dıye 120 ytl veremem.Ha veren varmıdır vardır aıle durumu ıyıdır babası ısadamıdır kalkıp alırlar.Ama biz ucuz alırız tanımadıgımız fırma olur dolandırılırız o baska.Ama bu sıze kalkıpta bu ısı ucuz yapan fırmalara camur atma hakkını vermez.Benım ınancıma gore allaha herkese göre rıskını verır ve herkesde onu yer.Bence bırbırımıze laf solemek veya tartısmak yerıne kendı rıskımızı kovalasak daha ıyı olur
    Güzel yaklaşım
  • 10-05-2009, 23:00:00
    #21
    Ne kadar düşmüş server fiyatları 20 lira adminlik için ödüyorduk ilk başladığımızda
  • 10-05-2009, 23:19:42
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar düşmüş server fiyatları 20 lira adminlik için ödüyorduk ilk başladığımızda
    indirim olduğu yok bu aralar çekişme var ama bazı şahıslar işin b*kunu çıkardılar.
  • 10-05-2009, 23:44:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirim olduğu yok bu aralar çekişme var ama bazı şahıslar işin b*kunu çıkardılar.
    doğru diyorsun adminlik parası bile 15 tl çoğu serverde Herneyse teklifi sundum gerisi size kalmış iyi geceler.
  • 11-05-2009, 01:10:45
    #24
    Üyeliği durduruldu
    NatroTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru diyorsun adminlik parası bile 15 tl çoğu serverde Herneyse teklifi sundum gerisi size kalmış iyi geceler.
    Evet bazı yerler 15 ytl yapmıs admınlık parası ama bence abartı olmus 1 ay ıcın 15 ytl fazla
  • 11-05-2009, 01:18:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bazı yerler 15 ytl yapmıs admınlık parası ama bence abartı olmus 1 ay ıcın 15 ytl fazla
    haliyle aç gözlü hostinglerin sahipleri 300 TL isteyince serverlar için adamlarda mecburen 15 TL yapmak zorunda kalıyorlar adminlikleri =)
  • 11-05-2009, 01:33:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haliyle aç gözlü hostinglerin sahipleri 300 TL isteyince serverlar için adamlarda mecburen 15 TL yapmak zorunda kalıyorlar adminlikleri =)
    O Değil adamlar 120 ytl verıyorlar serverlara tamamda bırde havalarından gecılmıyor hele artık serverlardan bıktım dıyebılırım ole cocukca kurallar varkı yok t pusamaz hele sarjor degısmek ıcın bıle kenara cekıl hemen base deyıp banned yada admıne ıkı el hs at wall der banlarlar artık cogu seyınde suyu cıktı.Bence buna bır cozum bulunmalı ama nasıl bır cozum olur o konuda daha bır karar asamasına gelmıs degılım
  • 11-05-2009, 03:21:43
    #27
    Gülüyorum, 10 liraya sunucu satmayı çabalıyorsunuz, bunun yanında da 10 liradan fazla sunucu satabilen kişilere laf ediyorsunuz Tam tersi olması gerek gibi gözüküyor Kişisel duygularınızı işinize eklerseniz, faydasız sonuç alırsınız. Satabiliyorsan sende sat, satanlara da laf edebilecek hakkı tekrar düşünerek sorgula.

    1 megabit bağlantıyı 10 liraya verende varrr, 200 liraya verende varrr. Aç gözlü ne yaparsın

    Konu üzerine çok şey yazılır. Saçmalıktan ibaret ve gereği yok Saçma savunma taktikleriyle biryere gelemezsiniz.