Carlos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haliyle aç gözlü hostinglerin sahipleri 300 TL isteyince serverlar için adamlarda mecburen 15 TL yapmak zorunda kalıyorlar adminlikleri =)
O Değil adamlar 120 ytl verıyorlar serverlara tamamda bırde havalarından gecılmıyor hele artık serverlardan bıktım dıyebılırım ole cocukca kurallar varkı yok t pusamaz hele sarjor degısmek ıcın bıle kenara cekıl hemen base deyıp banned yada admıne ıkı el hs at wall der banlarlar artık cogu seyınde suyu cıktı.Bence buna bır cozum bulunmalı ama nasıl bır cozum olur o konuda daha bır karar asamasına gelmıs degılım