advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben tartısma ortamı yaratmak ıstemıyorum kesınlıkle sunu soluyucem
Bır kısım arkadaslar baktım fırma ısmı vermıyorum 30+2 : 120 ytl satıyor sw full dıye
Dıger arkadaslar 30+2 : 30 ytl verıyor Swlerı sureklı full olmasada gunduzlerı playerleri oluyor aksamları ıse tektukte olsa ıs yapıyor.
Acıkcası Turkıye sartlarını goz onunde bulundurun.Babası Askerı maas,Emeklı maası alan birine sizce sıze en uygunu hangısı gelır.Acıkcası bana ucuz olanı gelır cunku ben her ay bır servera kalkıpta sw full dıye 120 ytl veremem.Ha veren varmıdır vardır aıle durumu ıyıdır babası ısadamıdır kalkıp alırlar.Ama biz ucuz alırız tanımadıgımız fırma olur dolandırılırız o baska.Ama bu sıze kalkıpta bu ısı ucuz yapan fırmalara camur atma hakkını vermez.Benım ınancıma gore allaha herkese göre rıskını verır ve herkesde onu yer.Bence bırbırımıze laf solemek veya tartısmak yerıne kendı rıskımızı kovalasak daha ıyı olur
Güzel yaklaşım