playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indirim olduğu yok bu aralar çekişme var ama bazı şahıslar işin b*kunu çıkardılar.
doğru diyorsun adminlik parası bile 15 tl çoğu serverde Herneyse teklifi sundum gerisi size kalmış iyi geceler.