NatroTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru diyorsun adminlik parası bile 15 tl çoğu serverde Herneyse teklifi sundum gerisi size kalmış iyi geceler.
Evet bazı yerler 15 ytl yapmıs admınlık parası ama bence abartı olmus 1 ay ıcın 15 ytl fazla