Gülüyorum, 10 liraya sunucu satmayı çabalıyorsunuz, bunun yanında da 10 liradan fazla sunucu satabilen kişilere laf ediyorsunuz

Tam tersi olması gerek gibi gözüküyor

Kişisel duygularınızı işinize eklerseniz, faydasız sonuç alırsınız. Satabiliyorsan sende sat, satanlara da laf edebilecek hakkı tekrar düşünerek sorgula.
1 megabit bağlantıyı 10 liraya verende varrr, 200 liraya verende varrr. Aç gözlü ne yaparsın
Konu üzerine çok şey yazılır. Saçmalıktan ibaret ve gereği yok

Saçma savunma taktikleriyle biryere gelemezsiniz.