• 28-01-2009, 11:33:02
    #19
    Üyeliği durduruldu
    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonu msn.com uzantılı olan mailleri almak çok mu zorki sen satıyorsun ey insan? bu günlerde moda oldu artık msn.com ve live.com adreslerini satmak! sizi bu davranışınızdan dolayı kınıyorum yazık! + - rep
    tantan çok iyi söylemiş, çiğ köfte bile satılan bir forumda mail adresi satmak neden yanlış oluyormuş, isteyen istediği şeyi satar sanane kardeşim, güzel bi mail değilse alıcısı olmaz satamaz, belki sana güzel gelmeyen bir maili bir başkası çok beğenecek, senin beğenilerine göremi millet satış yapacak burada! birde satış baltalamıyorum ben diyorsun... -rep
  • 28-01-2009, 11:41:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Abi burda neden insanlar bukadar nankör oluyor insan ilgilenmediği, iğtiyaç duymadığı, gereksiz şeyleri bir başkasının alması için hayırlı satışlar diyip kişinin satamasa bile satmış kadar memnun etmek çokmu zordur şeytanlık varya illa biyerde gösterecek

    Öncelikle msn adresi hernekadar beni alakadar etmesede çok güzel bir adres anlamlı bir adres uydurma değil gerçektende yazıldığı gibide okunuyor

    Hayırlı satışlar diliyorum ve hayır için değilde baltalamaya çalışan insanları kınıyorum kolay gelsin.
  • 28-01-2009, 12:48:12
    #21
    Üyeliği durduruldu
    "Nenemde bıyık olsaydı dedem olurdu" Arkadaşlar konuyu saptırmanın bi anlamı yok alıcı varsa yazar yoksa arkadaş bu msn adresini satsam nasıl yorum alırım yazmamış satılık msn adresi yazmış. Bencede O parada eder o adrese değer yani Ben çalışan biri olsam Fazla param olsa bu adresi alırım Zevk Meselesi (Henüz aklı butür mantıksal şeylere gelişmemiş Zevk Kavramının Ne Olduğunu BİLMEYEN arkadaşlar) boş mesaj atıpta Laf olsun torba dolsun yapmayın. Hayırlı satışlar TanTan üstad.
  • 28-01-2009, 13:15:02
    #22
    Bence meraklısı için çok hoş bir msn adresi. Tebrik ederim arkadaşım. Ayrıca burası satış bölümü baltalama bölümü değil almayacaksan kötüleme bari şimdi almaya niyetli olan adam bile kötü yorumları görünce ikinci, üçüncü kere düşünür. Davetiye sistemi kalktı forumda hararet arttı
  • 28-01-2009, 13:20:39
    #23
    bu bizim insan lar varya karalamakta bir numara

    kardeşim almıyosun bari nazık bir dille eleştiri yap küfredergibi eleştirimi olur yani sonuçta eleştirii olacak ama aşırıya kaçmadan insana iyi niyetini göstermek için altına bir hayırlı satışlar yazar neyse r10 da böyle şeyleri normal karşılamak lazım nerde çokluk orda pislik
  • 28-01-2009, 13:24:00
    #24
    Harika ince düşünmüş,bunu düşünemicek,beyinleri basmıcak bikac arkadasda karalamak için elinden geleni yapıyolar,şaşıyorum ya..

    Ne istedikleri acaba bedava mı istiyolar?
  • 28-01-2009, 13:24:59
    #25
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar mail adresimi satmak istiyorum,pek kullanmadıgımdan dolayı
    kimsebenimerak@msn.com
    (kimsebenimerak(et)mesin.com)
    Fiyat 30 lira düşünüyorum
    Ödeme;Garanti Bankası
    bu msn.com mesin.com olarakmı okunuyor ? yoksa ben yanlış mı biliyorum ?
  • 28-01-2009, 13:26:56
    #26
    Üyeliği durduruldu
    yahu şimdi bi moderatör gelecek konu amacından sapmış diye kilitleyecek. olan satışa ve satıcıya olacak.

    ben severim böyle mailleri üstelik şu an satıştaki mail çok güzel. İyi satışlar

    Yetkillerden gereksiz mesajların silinmesini talep ediyorum.
  • 28-01-2009, 13:27:06
    #27
    i harfleri çıkarılmış olarak düşünülmüş. okunuş olarak değil okunuşu mesene mi emesen mi ben mesene diyorum sen emesen dersin arkadaş sadece türkçe kelimenin i harfleri çıkartılarak okumuş ve ona göre almış