technosystem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kimsebenimerak(et)mesin
46
●3.261
- 28-01-2009, 11:33:02Üyeliği durduruldutantan çok iyi söylemiş, çiğ köfte bile satılan bir forumda mail adresi satmak neden yanlış oluyormuş, isteyen istediği şeyi satar sanane kardeşim, güzel bi mail değilse alıcısı olmaz satamaz, belki sana güzel gelmeyen bir maili bir başkası çok beğenecek, senin beğenilerine göremi millet satış yapacak burada! birde satış baltalamıyorum ben diyorsun... -rep
- 28-01-2009, 11:41:30Üyeliği durdurulduAbi burda neden insanlar bukadar nankör oluyor insan ilgilenmediği, iğtiyaç duymadığı, gereksiz şeyleri bir başkasının alması için hayırlı satışlar diyip kişinin satamasa bile satmış kadar memnun etmek çokmu zordur şeytanlık varya illa biyerde gösterecek

Öncelikle msn adresi hernekadar beni alakadar etmesede çok güzel bir adres anlamlı bir adres uydurma değil gerçektende yazıldığı gibide okunuyor
Hayırlı satışlar diliyorum ve hayır için değilde baltalamaya çalışan insanları kınıyorum kolay gelsin. - 28-01-2009, 12:48:12Üyeliği durduruldu"Nenemde bıyık olsaydı dedem olurdu" Arkadaşlar konuyu saptırmanın bi anlamı yok alıcı varsa yazar yoksa arkadaş bu msn adresini satsam nasıl yorum alırım yazmamış satılık msn adresi yazmış. Bencede O parada eder o adrese değer yani Ben çalışan biri olsam Fazla param olsa bu adresi alırım Zevk Meselesi (Henüz aklı butür mantıksal şeylere gelişmemiş Zevk Kavramının Ne Olduğunu BİLMEYEN arkadaşlar) boş mesaj atıpta Laf olsun torba dolsun yapmayın. Hayırlı satışlar TanTan üstad.
- 28-01-2009, 13:15:02Bence meraklısı için çok hoş bir msn adresi. Tebrik ederim arkadaşım. Ayrıca burası satış bölümü baltalama bölümü değil almayacaksan kötüleme bari şimdi almaya niyetli olan adam bile kötü yorumları görünce ikinci, üçüncü kere düşünür. Davetiye sistemi kalktı forumda hararet arttı
- 28-01-2009, 13:20:39bu bizim insan lar varya karalamakta bir numara

kardeşim almıyosun bari nazık bir dille eleştiri yap küfredergibi eleştirimi olur yani sonuçta eleştirii olacak ama aşırıya kaçmadan insana iyi niyetini göstermek için altına bir hayırlı satışlar yazar neyse r10 da böyle şeyleri normal karşılamak lazım nerde çokluk orda pislik
- 28-01-2009, 13:24:59bu msn.com mesin.com olarakmı okunuyor ? yoksa ben yanlış mı biliyorum ?TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2009, 13:26:56Üyeliği durdurulduyahu şimdi bi moderatör gelecek konu amacından sapmış diye kilitleyecek. olan satışa ve satıcıya olacak.
ben severim böyle mailleri üstelik şu an satıştaki mail çok güzel. İyi satışlar
Yetkillerden gereksiz mesajların silinmesini talep ediyorum.

