"Nenemde bıyık olsaydı dedem olurdu" Arkadaşlar konuyu saptırmanın bi anlamı yok alıcı varsa yazar yoksa arkadaş bu msn adresini satsam nasıl yorum alırım yazmamış satılık msn adresi yazmış. Bencede O parada eder o adrese değer yani Ben çalışan biri olsam Fazla param olsa bu adresi alırım Zevk Meselesi (Henüz aklı butür mantıksal şeylere gelişmemiş Zevk Kavramının Ne Olduğunu BİLMEYEN arkadaşlar) boş mesaj atıpta Laf olsun torba dolsun yapmayın. Hayırlı satışlar TanTan üstad.