iyi satışlar
kimsebenimerak(et)mesin
46
●3.261
- 29-01-2009, 11:25:15amin senindeMiniQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,
Bu arada Teşekkürler Mögücüm
Satış Aktif.. - 29-01-2009, 11:26:36Üyeliği durduruldubana - rep verenlerin Allah belasını versin!!herkes *** oldu..a.qlarım
- 29-01-2009, 11:30:14Üyeliği durduruldusaçma sapan şeyler yazmayın yaww asıl siz konuyu baltalıyorsunuz işin bokunu çıkarttınız
- 29-01-2009, 11:32:38Üyeliği durdurulduadam gibi konuş hayvanlık yapma bu adamı niye banlamıyorsunuz hala anlamadım gitti?adam resmen bize küfür ediyortechnosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2009, 11:35:03ya isteyen istediğini satsın arkadaşlar adam güzel bi adresi satıyo ve isterse 30 a değil 130 a satsın sonuçta ticaret yapıyo...
geçenlerde birisi alış-veriş bölümünde bedava vb bot verdi 2 gün sonra script satışında millet satmaya başladı ama onlara kimsenin bişey dediği yok?
isteyen -rep versin bu yazılarıma ama kimseye bişey demeye BENCE hakkınız yok dediğim gibi neticede ticaret yapıyoruz benim bi arkadaşım buna benzer hatta daha güzel (yazamıyorum küfürlü) adresi 250 ye sattı...
kimsenin kimsenin satışına BENCE birşey deme hakkı yok
bunu da birisi banlasa iyi olucak sanırım...technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,