• 29-01-2009, 12:11:09
    #46
    Üyeliği durduruldu
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tantan çok iyi söylemiş, çiğ köfte bile satılan bir forumda mail adresi satmak neden yanlış oluyormuş, isteyen istediği şeyi satar sanane kardeşim, güzel bi mail değilse alıcısı olmaz satamaz, belki sana güzel gelmeyen bir maili bir başkası çok beğenecek, senin beğenilerine göremi millet satış yapacak burada! birde satış baltalamıyorum ben diyorsun... -rep
    Yani sanal alemdesin çiğköfte bile satılıyor burada. Msn uzantılı mailin satılmasında ne gibi bir gariplik gördünüz bilmiyorum ama uzun zamandır satılıyor burada mail adresleri..
  • 29-01-2009, 14:01:42
    #47
    MiniQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahbelanıver@msn.com iyi satışlar
    ahahhaha allahsenine@msn.com emi