• 28-01-2009, 10:21:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu MSNi Başka Bi Konuda Başkası Almıştı.... Bir Dk Bulacağım
    hakaret etmeyeyim bakalım ne olacak
  • 28-01-2009, 10:23:00
    #11
    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tantan *********** oluyor o zaman kendisinin olmayan msn yi satıyor
    başka konuda satılmadı msn adresı adama soyledi ama almamış bende inceledim o konuyu
  • 28-01-2009, 10:23:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tantan *********** oluyor o zaman kendisinin olmayan msn yi satıyor
    Ben Öyle Birşey Demedim Kimseye Suç Atmadım !!! Yanlışlık Olmuş Dediğim Konu Burda https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-alinacak.html

    TANTAN Kusura Bakma
  • 28-01-2009, 10:44:45
    #13
    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu baltalamak demişsiniz ama ben burda konuyla iligli bişey söylüyorum baltalamak nerdE? + istediğin yere reportmu ediyon adminlere şikayet mi ediyon ne yaparsan yap Allaha şükür kimseden korkumuz yok!!
    Yaşın 17 Ama Beynin o yaşı kaldırıcak kapasitede değil şuanda sanırım...Bu konu - satış baltalamak olmuyorsa başka ne oluyo ?
    Ettim Merak etme,Dahada Bu konuya mesaj yazma

    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep verenleri de biliyorum görüşecez merak etmeyin hepsini biliyorum kimin bana kaç - rep verdiğini falan filan

    + Flood Yapma,banlanman lazım kural ihlalinden,Merak etme - replerin arkası kesilmez,sen devam et


    adamzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "technosystem" Arkadasım haklıdır bence cunku ne anlamda kım bunu msn dite degılde misin mısın anlamında okuyor bı acıklarmısın?bencede bosubosuna bir konu ve tartısma meselesı olmuş..
    Arkadaşım satıyorum sanane ? kimsebenimeraketmesin diye okunuyor işte ne var yani,dün bi konu açıldı arkadaş msn yada live uzantılı mail alıcaktı,önerdim cokta beğendi,Çiğ köfte bile satılırken ben neden net ortamında Mail adresimi satamıyomuşum ?


    OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu bırakın kim neyi satarsa satsın tasası bize mi düşüyor? Talibi çıkarsa satar, çıkmazsa satmaz...
    O kadar yani...Teşekkürler..

    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakaret etmeyeyim bakalım ne olacak
    Sana artık bişey derdimde ...

    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Öyle Birşey Demedim Kimseye Suç Atmadım !!! Yanlışlık Olmuş Dediğim Konu Burda https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-alinacak.html
    TANTAN Kusura Bakma

    Önemli değil
  • 28-01-2009, 11:12:32
    #14
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın 17 Ama Beynin o yaşı kaldırıcak kapasitede değil şuanda sanırım...Bu konu - satış baltalamak olmuyorsa başka ne oluyo ?
    Ettim Merak etme,Dahada Bu konuya mesaj yazma
    + Flood Yapma,banlanman lazım kural ihlalinden,Merak etme - replerin arkası kesilmez,sen devam et
    Arkadaşım satıyorum sanane ? kimsebenimeraketmesin diye okunuyor işte ne var yani,dün bi konu açıldı arkadaş msn yada live uzantılı mail alıcaktı,önerdim cokta beğendi,Çiğ köfte bile satılırken ben neden net ortamında Mail adresimi satamıyomuşum ?
    O kadar yani...Teşekkürler..
    Sana artık bişey derdimde ...
    Önemli değil

    Yazık
  • 28-01-2009, 11:15:23
    #15
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık

    Pardon ?
  • 28-01-2009, 11:16:56
    #16
    arkadaşlar adam adresi satmaya çalışıyo bu kimi ilgilendirir de akıl veriyosunuz? pardonda milletin siz kadar aklı yok mu? en iyiyi siz mi biliyosunuz? bırakın alacak olan adam yazsın almayacaksanız size ne!

    Hayırlı satışlar kardeşim adres güzel düşünülmüş alan olursa şimdiden hayırlı olsun.
  • 28-01-2009, 11:18:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tantan sen boşver usta takma bunları sen kendi satışına bak bu rezil herif ile uğraşma
  • 28-01-2009, 11:30:05
    #18
    technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep verenleri de biliyorum görüşecez merak etmeyin hepsini biliyorum kimin bana kaç - rep verdiğini falan filan
    bende verdim nerde görüşecez