technosystem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tantan *********** oluyor o zaman kendisinin olmayan msn yi satıyor
Ben Öyle Birşey Demedim Kimseye Suç Atmadım !!! Yanlışlık Olmuş Dediğim Konu Burda https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-alinacak.html

TANTAN Kusura Bakma