• 28-01-2009, 13:41:52
    #28
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu msn.com mesin.com olarakmı okunuyor ? yoksa ben yanlış mı biliyorum ?

    açılımı messinger
  • 28-01-2009, 13:43:10
    #29
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılımı messinger
    Espiri yaptın sanırım :S
  • 28-01-2009, 13:58:48
    #30
    camilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika ince düşünmüş,bunu düşünemicek,beyinleri basmıcak bikac arkadasda karalamak için elinden geleni yapıyolar,şaşıyorum ya..
    Ne istedikleri acaba bedava mı istiyolar?
    bencede 10 numara bir msn adresi cok güzel ince düşünülmüş bunu düşünemiyen arkadaslarda camilla arkadasın dedigi gibi ancak konuyu karalar eliden de zaten başka bişi gelmez halk arasında onlarada asalak deniyo. bu konu satıs degilde fikir konusu olsayda yani arkadas böyle bir msn adresi düşündüm gidin alın deseydi o asalak'lar yani konuyu baltalayanlar işi gücü birakır gider o msn adresini almaya calısırlardı bundan da adım gibi eminim
  • 28-01-2009, 14:12:34
    #31
    Üyeliği durduruldu
    hayaletxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede 10 numara bir msn adresi cok güzel ince düşünülmüş bunu düşünemiyen arkadaslarda camilla arkadasın dedigi gibi ancak konuyu karalar eliden de zaten başka bişi gelmez halk arasında onlarada asalak deniyo. bu konu satıs degilde fikir konusu olsayda yani arkadas böyle bir msn adresi düşündüm gidin alın deseydi o asalak'lar yani konuyu baltalayanlar işi gücü birakır gider o msn adresini almaya calısırlardı bundan da adım gibi eminim
    hemde koşarak almaya giderler ve aldıktan 5 dakika sonra da burada satışa çıkarırlar
  • 28-01-2009, 14:18:51
    #32
    hayaletxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede 10 numara bir msn adresi cok güzel ince düşünülmüş bunu düşünemiyen arkadaslarda camilla arkadasın dedigi gibi ancak konuyu karalar eliden de zaten başka bişi gelmez halk arasında onlarada asalak deniyo. bu konu satıs degilde fikir konusu olsayda yani arkadas böyle bir msn adresi düşündüm gidin alın deseydi o asalak'lar yani konuyu baltalayanlar işi gücü birakır gider o msn adresini almaya calısırlardı bundan da adım gibi eminim
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemde koşarak almaya giderler ve aldıktan 5 dakika sonra da burada satışa çıkarırlar

    Kesinlikle haklısınz,TanTan satısına devam et kardes sen,takma kimseyide,harika bi düşünce bence,adminde umarım kilitlemez sende satısını yaparsın..

    bu arada sozum o satıs baltalayan arkadaslara,bak Tantan iyi bi düşünceyle iyi msn almış,hadi hemen sizde gidin bakın,arayın bunun gibi bişey bulursunuz,Çakma insanlar....
  • 28-01-2009, 16:12:40
    #33
    hocam herhalde birşey satmanız bazı arkadaşları geriyor.bence siz kimseye aldırmayın satışa devam edin
  • 28-01-2009, 16:27:58
    #34
    cok teşekkürler arkadaşlar bu arada birisi şu soruyu sormuş
    msn misin olarak mı okunuyo demiş,şimdi söyle oluyor..

    Kimsebenimeraketmesin sesli harfleri cıkartınca msn kalıyor,hatta bununla ilgili tv de bi reklam olmuştu msn diye kısaltılıyodu ancak aklımda değil,ama gerçekten birine söylerken özellikle cok hoş oluyor

    -Msn adresini versene
    -kimsebenimeraketmesin.com

    Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim...
  • 29-01-2009, 00:56:40
    #35
    Satış Güncel arkadaşlar.
  • 29-01-2009, 11:17:43
    #36
    Allahiyiliginiversin@msn.com tanercim hayirli satislar