bencede 10 numara bir msn adresi cok güzel ince düşünülmüş bunu düşünemiyen arkadaslarda camilla arkadasın dedigi gibi ancak konuyu karalar eliden de zaten başka bişi gelmez halk arasında onlarada asalak deniyo. bu konu satıs degilde fikir konusu olsayda yani arkadas böyle bir msn adresi düşündüm gidin alın deseydi o asalak'lar yani konuyu baltalayanlar işi gücü birakır gider o msn adresini almaya calısırlardı bundan da adım gibi eminim
hemde koşarak almaya giderler ve aldıktan 5 dakika sonra da burada satışa çıkarırlar