Konu
kimsebenimerak(et)mesin
28-01-2009, 13:41:52
#28
Lone
Web_ManYaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu msn.com mesin.com olarakmı okunuyor ? yoksa ben yanlış mı biliyorum ?
açılımı messinger