cok teşekkürler arkadaşlar bu arada birisi şu soruyu sormuş
msn misin olarak mı okunuyo demiş,şimdi söyle oluyor..

Kimsebenimeraketmesin sesli harfleri cıkartınca msn kalıyor,hatta bununla ilgili tv de bi reklam olmuştu msn diye kısaltılıyodu ancak aklımda değil,ama gerçekten birine söylerken özellikle cok hoş oluyor

-Msn adresini versene
-kimsebenimeraketmesin.com

Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim...