sonu msn.com uzantılı olan mailleri almak çok mu zorki sen satıyorsun ey insan? bu günlerde moda oldu artık msn.com ve live.com adreslerini satmak! sizi bu davranışınızdan dolayı kınıyorum yazık! + - rep
tantan çok iyi söylemiş, çiğ köfte bile satılan bir forumda mail adresi satmak neden yanlış oluyormuş, isteyen istediği şeyi satar sanane kardeşim, güzel bi mail değilse alıcısı olmaz satamaz, belki sana güzel gelmeyen bir maili bir başkası çok beğenecek, senin beğenilerine göremi millet satış yapacak burada! birde satış baltalamıyorum ben diyorsun... -rep