bu bizim insan lar varya karalamakta bir numara
kardeşim almıyosun bari nazık bir dille eleştiri yap küfredergibi eleştirimi olur yani sonuçta eleştirii olacak ama aşırıya kaçmadan insana iyi niyetini göstermek için altına bir hayırlı satışlar yazar neyse r10 da böyle şeyleri normal karşılamak lazım nerde çokluk orda pislik