TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar mail adresimi satmak istiyorum,pek kullanmadıgımdan dolayı
kimsebenimerak@msn.com
(kimsebenimerak(et)mesin.com)
Fiyat 30 lira düşünüyorum
Ödeme;Garanti Bankası
bu msn.com mesin.com olarakmı okunuyor ? yoksa ben yanlış mı biliyorum ?