yahu şimdi bi moderatör gelecek konu amacından sapmış diye kilitleyecek. olan satışa ve satıcıya olacak.

ben severim böyle mailleri üstelik şu an satıştaki mail çok güzel. İyi satışlar

Yetkillerden gereksiz mesajların silinmesini talep ediyorum.