Abi burda neden insanlar bukadar nankör oluyor insan ilgilenmediği, iğtiyaç duymadığı, gereksiz şeyleri bir başkasının alması için hayırlı satışlar diyip kişinin satamasa bile satmış kadar memnun etmek çokmu zordur şeytanlık varya illa biyerde gösterecek
Öncelikle msn adresi hernekadar beni alakadar etmesede çok güzel bir adres anlamlı bir adres uydurma değil gerçektende yazıldığı gibide okunuyor
Hayırlı satışlar diliyorum ve hayır için değilde baltalamaya çalışan insanları kınıyorum kolay gelsin.