• 28-12-2009, 14:15:26
    Üyeliği durduruldu
    Hesabıma bir baktım işlem yapacaktım eft gönderecektim para gelmiş.

    Hatta ayın 24 ünde gelmiş.

  • 28-12-2009, 14:20:05
    Aramızdan ayrılanlar...
    Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar adilik olmaz yahu ödeme işlemde degil hessapta para yok bu nasıl iştir böyle rezillik resmen

    Bu kadar insanın parası repoda duruyorsa süper para vurdu google
  • 28-12-2009, 14:36:51
    Üyeliği durduruldu
    derdimiz bitti şimdide tartışıcakmısınız ayıp yahu.Hak var Hayır var biraz bekleyelim...sabır...
  • 28-12-2009, 14:52:41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiristiyanların Bayramı girdi bence yarında gelmese para ocak 2 yada 3 bulur para almamız 2010 paralı oluruz 2009 parayı alanlar 2010 parasız olur acele etmeyin bence google paranın üzerine yatmaz
  • 28-12-2009, 14:56:58
    Üyeliği durduruldu
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
    Haklısın
  • 28-12-2009, 15:07:07
    Üyeliği durduruldu
    Farkındaysanız Hristiyanların Noel Bayramındayız yani bankalar tatil. Ocağın 2 sine kadar unutun bence. Ocağın 2'si Cumartesiye geliyor. Pazartesi salı Yani Ayın 5'inde hesabınızda arkadaşlar paralar
  • 28-12-2009, 15:30:30
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındaysanız Hristiyanların Noel Bayramındayız yani bankalar tatil. Ocağın 2 sine kadar unutun bence. Ocağın 2'si Cumartesiye geliyor. Pazartesi salı Yani Ayın 5'inde hesabınızda arkadaşlar paralar
    bir dahaki ödeme tarihine kalmasında, ocak 5 yine iyi.

    bu arada mail gönderenlerden cevap alan oldumu?
  • 28-12-2009, 15:31:20
    Arkadaşlar tepkimizi mail atarak gösterelim son 3 ödemedir sıkıntılı geçiyor ve bu sıkıntı sadece Türkiyede yaşanmakta tamam ödemeyi arvato veya ireland yapıyor ama bu birimler kafasına göre veya keyfi yapmamakta Google Türkiyenin beyanları doğrultusunda işlemler yürümekte öyle olmasa bile Türkiye temsilciliğinin sıkıntılardan dolayı google'a baskı yapması lazım bunuda yapması için ilgili temsilciliğine bağlı olan yayıncılardan tepki görmesi lazım kullandıkları maillere ödeme alan almayan tüm arkadaşların sıkıntılarla ilgili mail atması güzel olur okunmuyor/dikkate alınmıyor diye bişi yok bence o zaman kullanılan mail'in bi anlamı yok! ödeme alan ve alamayan her arkadaşın aynı şeyi yapması daha etkin olacaktır tamam ben bu ay ödememi aldım beni ilgilendirmez diye düşünmeyelim bugün benim karşıma yarın senin karşına aynı sorun çıkacaktır. Tamam google'da paramız kalmaz illaki ödenir sıkıntıda googlenin para üstüne yatması değil zaten ödeme zamanlarındaki belirsizlik...
  • 28-12-2009, 15:35:04
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkındaysanız Hristiyanların Noel Bayramındayız yani bankalar tatil. Ocağın 2 sine kadar unutun bence. Ocağın 2'si Cumartesiye geliyor. Pazartesi salı Yani Ayın 5'inde hesabınızda arkadaşlar paralar
    Ama 24 ünde yatanlara ne demelii