Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
Hiristiyanların Bayramı girdi bence yarında gelmese para ocak 2 yada 3 bulur para almamız 2010 paralı oluruz 2009 parayı alanlar 2010 parasız olur acele etmeyin bence google paranın üzerine yatmaz
Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
Arkadaşlar tepkimizi mail atarak gösterelim son 3 ödemedir sıkıntılı geçiyor ve bu sıkıntı sadece Türkiyede yaşanmakta tamam ödemeyi arvato veya ireland yapıyor ama bu birimler kafasına göre veya keyfi yapmamakta Google Türkiyenin beyanları doğrultusunda işlemler yürümekte öyle olmasa bile Türkiye temsilciliğinin sıkıntılardan dolayı google'a baskı yapması lazım bunuda yapması için ilgili temsilciliğine bağlı olan yayıncılardan tepki görmesi lazım kullandıkları maillere ödeme alan almayan tüm arkadaşların sıkıntılarla ilgili mail atması güzel olur okunmuyor/dikkate alınmıyor diye bişi yok bence o zaman kullanılan mail'in bi anlamı yok! ödeme alan ve alamayan her arkadaşın aynı şeyi yapması daha etkin olacaktır tamam ben bu ay ödememi aldım beni ilgilendirmez diye düşünmeyelim bugün benim karşıma yarın senin karşına aynı sorun çıkacaktır. Tamam google'da paramız kalmaz illaki ödenir sıkıntıda googlenin para üstüne yatması değil zaten ödeme zamanlarındaki belirsizlik...