Farkındaysanız Hristiyanların Noel Bayramındayız yani bankalar tatil. Ocağın 2 sine kadar unutun bence. Ocağın 2'si Cumartesiye geliyor. Pazartesi salı Yani Ayın 5'inde hesabınızda arkadaşlar paralar
bir dahaki ödeme tarihine kalmasında, ocak 5 yine iyi.
bu arada mail gönderenlerden cevap alan oldumu?