Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
Bu kadar adilik olmaz yahu ödeme işlemde degil hessapta para yok bu nasıl iştir böyle rezillik resmen
Bu kadar insanın parası repoda duruyorsa süper para vurdu google