eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkındaysanız Hristiyanların Noel Bayramındayız yani bankalar tatil. Ocağın 2 sine kadar unutun bence. Ocağın 2'si Cumartesiye geliyor. Pazartesi salı Yani Ayın 5'inde hesabınızda arkadaşlar paralar
Ama 24 ünde yatanlara ne demelii