alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alakası var adamlar sana paranı 30'unda göndeririz en geç 5'ine kadar hesabında olur diyorlar ayıp 5 i olmadan böyle bu ne adiliktir vs. tarzı cümleler kullanmayın lütfen ekmek yediğin kaba pislemek denir buna . Burada konuşmakla mızmızlanmakla sorun çözülecekse gel birlikte eylem yapalım
Haklısın