arkadaşlar şu ayın 15'i sendromunu bi atalım lütfen.
her ayın 15'inde ödeme geçmişi sayfamıza buayın 30'unda size gönderilmek üzere planlanan bi eft var yazıyordu.
artık bu yazıyı ayın 20 si ile 24'ü arasında bi zamanda yazıyolar.
artık ayın 15'i diye bi olay yok 20'si veya 24'ü.
geçen ayda bi arkadaş sürekli topic açıp bu konuyu dile getirmişti ona kızdım para alamazsın diye.
Scorp arkadaşım üzgünüm buay para umud etme hemen yeni kurulum yap yeni başlangıç yap ümit etme.
Bugün ban yiyen oldumu?
48
●4.005
- 16-05-2009, 16:00:49Leo inanki aynı mantıktayız kardeşim.Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün ben bu senin sözünü yazıcaktım şimdi millet hem suçlusun hem güçlü der diye yazmadım ama google bana bu ay bunu yapmıcaktı onu sömürmezsem adam değilim.
Bu zamana kadar aldığım parası 150.000$ ın üstünde.
Bu aralar zaten parasız kalınca kullanıyordum her ay kullanmıyordum ama bu sefer çok koydu çünkü başka param yoktu. - 16-05-2009, 16:07:02Takma kafana kardeşim ne de olsa asıl mühim olan sistemi çözmüş olmak. Bu ayda böyle olsun ne olacak zaten bu işi yaparken biliyorduk bunun her an için gerçekleşebileceğini. Nasip bu güne imiş ne yapalım önümüzdeki maçlara bakacaz. 15 000 dolardan çok kaç yıllık hesabım banlandı ona üzüldüm artık kendi nevişahsına özel ismimi kullanamayacamScorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 hesabım vardı 1 tane kaldı. açarız 5 6 hesap daha mevcut kazanma sistemini güçlendirip v2.1 der adınada onun ile yüklenir Allahın izni ile temmuzda 50 000 $ çekeriz bankadan
ne demiş atalarımız üzme tatlı canını acıtma patlıcanını
- 16-05-2009, 16:14:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan ayı ödemelerinde blogun birini konuya yazan olmuştu, sen 10 k alıyorum diyince, kesin biri şikaye etmiştir, ben öyle düşündüm. Çekememezlik çok biliyosun.
Geçmiş olsun ikinizede. - 16-05-2009, 16:24:59Çekememezlik yapacağına biraz kafa yorsalar neyse olan olmuş . Yukarıdada dediğim gibi zaten beklemekte olduğumuz bir sonuçtu bu. Para yine gelir dünyanın sonu değilya bu az biraz plan değişikliği ile çözülür evvel allah.HERSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rahatladım.
