• 16-05-2009, 11:41:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar şu ayın 15'i sendromunu bi atalım lütfen.

    her ayın 15'inde ödeme geçmişi sayfamıza buayın 30'unda size gönderilmek üzere planlanan bi eft var yazıyordu.

    artık bu yazıyı ayın 20 si ile 24'ü arasında bi zamanda yazıyolar.
    artık ayın 15'i diye bi olay yok 20'si veya 24'ü.

    geçen ayda bi arkadaş sürekli topic açıp bu konuyu dile getirmişti ona kızdım para alamazsın diye.

    Scorp arkadaşım üzgünüm buay para umud etme hemen yeni kurulum yap yeni başlangıç yap ümit etme.
  • 16-05-2009, 15:58:10
    #11
    15 000 $ da benden gitti 6 hesap ban yedi. Oh be para yok sorun yok rahatladım.

    Google amca merak etme birdahaki ay bunun acısını çıkartırım senden.
  • 16-05-2009, 16:00:49
    #12
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 000 $ da benden gitti 6 hesap ban yedi. Oh be para yok sorun yok rahatladım.

    Google amca merak etme birdahaki ay bunun acısını çıkartırım senden.
    Leo inanki aynı mantıktayız kardeşim.
    Dün ben bu senin sözünü yazıcaktım şimdi millet hem suçlusun hem güçlü der diye yazmadım ama google bana bu ay bunu yapmıcaktı onu sömürmezsem adam değilim.
    Bu zamana kadar aldığım parası 150.000$ ın üstünde.
    Bu aralar zaten parasız kalınca kullanıyordum her ay kullanmıyordum ama bu sefer çok koydu çünkü başka param yoktu.
  • 16-05-2009, 16:07:02
    #13
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leo inanki aynı mantıktayız kardeşim.
    Dün ben bu senin sözünü yazıcaktım şimdi millet hem suçlusun hem güçlü der diye yazmadım ama google bana bu ay bunu yapmıcaktı onu sömürmezsem adam değilim.
    Bu zamana kadar aldığım parası 150.000$ ın üstünde.
    Bu aralar zaten parasız kalınca kullanıyordum her ay kullanmıyordum ama bu sefer çok koydu çünkü başka param yoktu.
    Takma kafana kardeşim ne de olsa asıl mühim olan sistemi çözmüş olmak. Bu ayda böyle olsun ne olacak zaten bu işi yaparken biliyorduk bunun her an için gerçekleşebileceğini. Nasip bu güne imiş ne yapalım önümüzdeki maçlara bakacaz. 15 000 dolardan çok kaç yıllık hesabım banlandı ona üzüldüm artık kendi nevişahsına özel ismimi kullanamayacam 7 hesabım vardı 1 tane kaldı. açarız 5 6 hesap daha mevcut kazanma sistemini güçlendirip v2.1 der adınada onun ile yüklenir Allahın izni ile temmuzda 50 000 $ çekeriz bankadan ne demiş atalarımız üzme tatlı canını acıtma patlıcanını
  • 16-05-2009, 16:09:11
    #14
    Tamam sistemi çözdük ama zoruma giden her ay kullanmıyordum işte ne zaman parasız kalsam ona gidiyordum ve her seferinde yüklü miktarda paramı alıyordum bu sefer en çok para gerek olan dönem
    Ban yiyince koydu biraz
  • 16-05-2009, 16:13:27
    #15
    Neymiş Bu Çözülen Sistem
  • 16-05-2009, 16:14:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takma kafana kardeşim ne de olsa asıl mühim olan sistemi çözmüş olmak. Bu ayda böyle olsun ne olacak zaten bu işi yaparken biliyorduk bunun her an için gerçekleşebileceğini. Nasip bu güne imiş ne yapalım önümüzdeki maçlara bakacaz. 15 000 dolardan çok kaç yıllık hesabım banlandı ona üzüldüm artık kendi nevişahsına özel ismimi kullanamayacam 7 hesabım vardı 1 tane kaldı. açarız 5 6 hesap daha mevcut kazanma sistemini güçlendirip v2.1 der adınada onun ile yüklenir Allahın izni ile temmuzda 50 000 $ çekeriz bankadan ne demiş atalarımız üzme tatlı canını acıtma patlıcanını

    Nisan ayı ödemelerinde blogun birini konuya yazan olmuştu, sen 10 k alıyorum diyince, kesin biri şikaye etmiştir, ben öyle düşündüm. Çekememezlik çok biliyosun.

    Geçmiş olsun ikinizede.
  • 16-05-2009, 16:23:45
    #17
    geçmiş olsun recep
  • 16-05-2009, 16:24:59
    #18
    HERSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisan ayı ödemelerinde blogun birini konuya yazan olmuştu, sen 10 k alıyorum diyince, kesin biri şikaye etmiştir, ben öyle düşündüm. Çekememezlik çok biliyosun.
    Geçmiş olsun ikinizede.
    Çekememezlik yapacağına biraz kafa yorsalar neyse olan olmuş . Yukarıdada dediğim gibi zaten beklemekte olduğumuz bir sonuçtu bu. Para yine gelir dünyanın sonu değilya bu az biraz plan değişikliği ile çözülür evvel allah.