arkadaşlar şu ayın 15'i sendromunu bi atalım lütfen.

her ayın 15'inde ödeme geçmişi sayfamıza buayın 30'unda size gönderilmek üzere planlanan bi eft var yazıyordu.

artık bu yazıyı ayın 20 si ile 24'ü arasında bi zamanda yazıyolar.
artık ayın 15'i diye bi olay yok 20'si veya 24'ü.

geçen ayda bi arkadaş sürekli topic açıp bu konuyu dile getirmişti ona kızdım para alamazsın diye.

Scorp arkadaşım üzgünüm buay para umud etme hemen yeni kurulum yap yeni başlangıç yap ümit etme.