Bugün ban yiyen oldumu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün ban yiyen oldumu?
48
●
4.005
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ban
Bugün ban yiyen oldumu?
1
2
3
4
5
6
15-05-2009, 23:25:54
#1
Scorpion1
Merhaba arkadaşlar gelen maili bi açtım google adsense hesabınız kapatıldı açmaz olaydım.
Bu hesabı 6 kere kullandım her ay ödeme aldım minunum ödeme 2.000$ ı
Bugün banı gördük ekranda moralim acayip bozuk
Gelen mail in saati : 20:25
15-05-2009, 23:29:57
#2
dc_alican
Açıklama olarak ne yazmışlar?
15-05-2009, 23:31:38
#3
theba2
Üyeliği durduruldu
geçmiş olsun ya .
15-05-2009, 23:32:59
#4
Scorpion1
Sağolun.
Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
15-05-2009, 23:52:49
#5
TRN
15 inde akşam ban yiyipte ödeme alan varmı
15-05-2009, 23:53:36
#6
HuluStyle
Geçmiş olsun kardeş..
15-05-2009, 23:55:34
#7
aLp3r
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağolun.
Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
alma ihtimalin çok düşük recep. ama genede şansına kalmış. geçmiş olsun
15-05-2009, 23:58:41
#8
Scorpion1
Eyvallah sağol.
Daha önce hatırladığıma göre 15 inde yiyipte alanlar oluyordu.
16-05-2009, 00:01:30
#9
aLp3r
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyvallah sağol.
Daha önce hatırladığıma göre 15 inde yiyipte alanlar oluyordu.
alanı da gördüm alamıyanıda. sende şans yok recep =)
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler