• 15-05-2009, 23:25:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar gelen maili bi açtım google adsense hesabınız kapatıldı açmaz olaydım.
    Bu hesabı 6 kere kullandım her ay ödeme aldım minunum ödeme 2.000$ ı
    Bugün banı gördük ekranda moralim acayip bozuk
    Gelen mail in saati : 20:25
  • 15-05-2009, 23:29:57
    #2
    Açıklama olarak ne yazmışlar?
  • 15-05-2009, 23:31:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun ya .
  • 15-05-2009, 23:32:59
    #4
    Sağolun.
    Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
    daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
  • 15-05-2009, 23:52:49
    #5
    15 inde akşam ban yiyipte ödeme alan varmı
  • 15-05-2009, 23:53:36
    #6
    Geçmiş olsun kardeş..
  • 15-05-2009, 23:55:34
    #7
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun.
    Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
    daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
    alma ihtimalin çok düşük recep. ama genede şansına kalmış. geçmiş olsun
  • 15-05-2009, 23:58:41
    #8
    Eyvallah sağol.
    Daha önce hatırladığıma göre 15 inde yiyipte alanlar oluyordu.
  • 16-05-2009, 00:01:30
    #9
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah sağol.
    Daha önce hatırladığıma göre 15 inde yiyipte alanlar oluyordu.
    alanı da gördüm alamıyanıda. sende şans yok recep =)