2 sene önce yazın 15 inde benimde 6 hesabım patlamştı
birinin ödemesi gelmişti ama bendede leodaki gibi bi miktar kalmştı içerde hatta bi kaç k üstü
çalışanların o günkü veri girme hızına mı bağlıdır nedir bu olay bilmiyorum , ama benim açtığım konuyu (1,5 sene önceki) bulursan baya tartışmıştık ve sadece 1 hesapta ödeme olunca herkes kenra çekildi tabi (:
bu arada konuştuğunuz sistem öncekiler mi ? MFA yeniden mi doğdu