Tamam sistemi çözdük ama zoruma giden her ay kullanmıyordum işte ne zaman parasız kalsam ona gidiyordum ve her seferinde yüklü miktarda paramı alıyordum bu sefer en çok para gerek olan dönem

Ban yiyince koydu biraz
2 ay evvel 4 üyeliğim atıldı 8.000$ gitti diye topic açtıydım
millet beni suçlu çıkardı.
ben herkesi uyardım
google artık affetmiyor dedim
google artık affetmiyor diyorum tekrar.