Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devamlı banlanıp durduğumu yada hile yaptığımı nereden çıkardın? Hile yapmıyordum tek yaptığım bir hesap üzerinde çok para bulundurup tüm yumurtaları aynı sepete koymaktan ise birden fazla hesaba dağıtmak parayı.Reklam verenler demişsin peki sen benim ayda ne kadar reklam verdiğimi biliyormusun. Evde oturup adsenseden para gelsin diye beklemiyorum tabiki pek çok firmanın reklam organizasyonlarını adwords danışmanlığını ben yapıyorum çok iyi biliyorum o paranın kıymetini sadece bu ay bugüne kadar adwordse verdiğim para 3000 euro.
sadece sana yönelik konuşmadım. önceki mesajımdaki alıntılarda her şey gayet net. diğer arkadaş daha önce de banlanmış, senin de 6 hesabın birden ban yemiş. hile yaptığını da söylemedim, kurallara uygun olmayan bir şey yapmışsınız ki banlanmışsınız. eğer korkacak bir şeyiniz yoksa aynı anda 6 tane hesap kullanıp geliri bölüştürmenin manasını da anlayamadım. bildiğim kadarıyla "bir hesapla elde edilebilecek maksimum gelir" diye bir kısıtlama yok.