• 17-05-2009, 10:48:16
    #37
    gecmiş olsun anladıgım kadarıyla zararınız buyuk inş telafi edersiniz
    ben adsense uyeliği bile alamadım millet 15bin dolar kaybedior 5 hesabı kapanıyor neyse Allah arttırsın
  • 17-05-2009, 12:14:36
    #38
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı banlanıp durduğumu yada hile yaptığımı nereden çıkardın? Hile yapmıyordum tek yaptığım bir hesap üzerinde çok para bulundurup tüm yumurtaları aynı sepete koymaktan ise birden fazla hesaba dağıtmak parayı.Reklam verenler demişsin peki sen benim ayda ne kadar reklam verdiğimi biliyormusun. Evde oturup adsenseden para gelsin diye beklemiyorum tabiki pek çok firmanın reklam organizasyonlarını adwords danışmanlığını ben yapıyorum çok iyi biliyorum o paranın kıymetini sadece bu ay bugüne kadar adwordse verdiğim para 3000 euro.
    ayda 30 K $ parayı hilesiz kazandığını sanmıyorum.vardır bi şekil sende.kendimizi kandırmayalım.
  • 17-05-2009, 12:31:46
    #39
    Üyeliği durduruldu
    hile mile yok kardeşim, sadece krizden dolayı adsense politikalarını sıktı.
    bukadar basit.
  • 17-05-2009, 17:06:43
    #40
    ktelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayda 30 K $ parayı hilesiz kazandığını sanmıyorum.vardır bi şekil sende.kendimizi kandırmayalım.
    Neden kazanılmasın bunu açıklarmısın. 3 Yıldır bu iş üzerine kafa patlatıyorum onlarca denemede bulundum ve en sonunda doğru yolu buldum. bu ay yalan olan miktar kadarını maaş gibi sürekli olarak google amca sponsorluğunda zaten alıyordum. Diyeceksinizki madem öyle neden çok hesabın var. Dingilin biri çıkıpta tık saldırısı yapıp banlatmasın diye tüm gelirimi. Diyeceksinki neden banlandın büyük ihtimal ile pek çok hesabın kontrolünü yaptığım için bir şekilde fark edildim. Olay sadece bu.Bu koyarmı bana ; Kusura bakmayın ama Türkiye ortamında aylık kazançtan 20 küsür milyarın eksilmesi herkese koyar banada koyduğu gibi. Ama şuda var elimde bir hesap daha var hala aktif olan kullanmasını bildiğim bir sistem var bu sefer daha dikkatli olup Haziran veya temmuz sonunda misli ile kaybımı çıkartacağım zaten.
  • 17-05-2009, 20:58:31
    #41
    @Leo
    banlanan 6 hesap ve siteler mi yoksa sadece hesaplarmı banlanıyor?
  • 17-05-2009, 21:28:53
    #42
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun.
    Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
    daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
    buyuk ihtimal alirsin ayin 18 inde banlanip ödeme alan arkadaslarim var
  • 18-05-2009, 01:19:44
    #43
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden kazanılmasın bunu açıklarmısın. 3 Yıldır bu iş üzerine kafa patlatıyorum onlarca denemede bulundum ve en sonunda doğru yolu buldum. bu ay yalan olan miktar kadarını maaş gibi sürekli olarak google amca sponsorluğunda zaten alıyordum. Diyeceksinizki madem öyle neden çok hesabın var. Dingilin biri çıkıpta tık saldırısı yapıp banlatmasın diye tüm gelirimi. Diyeceksinki neden banlandın büyük ihtimal ile pek çok hesabın kontrolünü yaptığım için bir şekilde fark edildim. Olay sadece bu.Bu koyarmı bana ; Kusura bakmayın ama Türkiye ortamında aylık kazançtan 20 küsür milyarın eksilmesi herkese koyar banada koyduğu gibi. Ama şuda var elimde bir hesap daha var hala aktif olan kullanmasını bildiğim bir sistem var bu sefer daha dikkatli olup Haziran veya temmuz sonunda misli ile kaybımı çıkartacağım zaten.
    Bu sistem dediğiniz şeyi anlamadım gerçekten.

    Adsense ile para kazanmak için yalnızca reklam kodlarını sitemizde yayımlamamız yeterli değilmi ? Sistemli olunca nasıl oluyor?

    Sorunmda kinaye yok sadece merak ediyorum.
  • 18-05-2009, 02:01:00
    #44
    mercci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistem dediğiniz şeyi anlamadım gerçekten.
    Adsense ile para kazanmak için yalnızca reklam kodlarını sitemizde yayımlamamız yeterli değilmi ? Sistemli olunca nasıl oluyor?
    Sorunmda kinaye yok sadece merak ediyorum.
    Herkes bu şekilde az kazanmayı kabullenmiyor.Örneğin arbitraj denen bir yöntem var.Diyelim sektörel bir siteniz var ve sitenizde adsense sektörel reklamları yayınlıyor.Normalde hitiniz belli kazancınız belli, hitinizi artırarak daha fazla kazanmanın bir yoluda adwords aracılığıyla sitenizde tıklama başına kazandığınız ücretten daha düşük ücretlere reklam verip sitenize hit çekip adsense den kazanmak.Kazancınız verdiğininiz reklam ücretinden fazla olduğu sürece kardasınız.Tabi 0,01 ve 0,02 ortalama kazanan siteler için geçerli değil bu özellikle ingilizce içerikde ciddi kar marjı olabiliyor.Daha bir çok bu şekilde yöntem var.
  • 18-05-2009, 02:23:42
    #45
    Leo'nun siteleri kaliteli, ciddi anlamda ziyaretçiye istediğini veren siteler.
    Hile yaptığını sanmıyorum.