mercci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sistem dediğiniz şeyi anlamadım gerçekten.
Adsense ile para kazanmak için yalnızca reklam kodlarını sitemizde yayımlamamız yeterli değilmi ? Sistemli olunca nasıl oluyor?
Sorunmda kinaye yok sadece merak ediyorum.
Herkes bu şekilde az kazanmayı kabullenmiyor.Örneğin arbitraj denen bir yöntem var.Diyelim sektörel bir siteniz var ve sitenizde adsense sektörel reklamları yayınlıyor.Normalde hitiniz belli kazancınız belli, hitinizi artırarak daha fazla kazanmanın bir yoluda adwords aracılığıyla sitenizde tıklama başına kazandığınız ücretten daha düşük ücretlere reklam verip sitenize hit çekip adsense den kazanmak.Kazancınız verdiğininiz reklam ücretinden fazla olduğu sürece kardasınız.Tabi 0,01 ve 0,02 ortalama kazanan siteler için geçerli değil bu özellikle ingilizce içerikde ciddi kar marjı olabiliyor.Daha bir çok bu şekilde yöntem var.