Bugün ban yiyen oldumu?
48
●4.005
- 16-05-2009, 16:27:15teşekkür ederimbenikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

unuttun bizi önceden diger forumdan pmleşirdik
- 16-05-2009, 16:29:59Bana neden atmadındc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2009, 16:54:02Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesürekli banlanıp durduğunuza ve artık buna alıştığınıza göre kurallara uygun bir şekilde reklam yayınlamıyorsunuz sanırım? öyleyse kuralları gözden geçirip legal bir şekilde para kazanmaya başlamaktansa böyle tehdit eder gibi bir yaklaşım hoş olmamış. unutmayın, bu işin bir de reklamveren tarafı var.Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2009, 17:00:04eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna

ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..
neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,
Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-05-2009, 17:06:08Pekibenikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim
- 16-05-2009, 17:09:06Devamlı banlanıp durduğumu yada hile yaptığımı nereden çıkardın? Hile yapmıyordum tek yaptığım bir hesap üzerinde çok para bulundurup tüm yumurtaları aynı sepete koymaktan ise birden fazla hesaba dağıtmak parayı.Reklam verenler demişsin peki sen benim ayda ne kadar reklam verdiğimi biliyormusun. Evde oturup adsenseden para gelsin diye beklemiyorum tabiki pek çok firmanın reklam organizasyonlarını adwords danışmanlığını ben yapıyorum çok iyi biliyorum o paranın kıymetini sadece bu ay bugüne kadar adwordse verdiğim para 3000 euro.obscure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rahatladım.