• 16-05-2009, 16:25:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Leo, Scorpion ikinizede geçmiş olsun. Umarım tekrar karşılaşmazsınız böyle bir sorunla.
  • 16-05-2009, 16:27:15
    #20
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun recep
    teşekkür ederim
    unuttun bizi önceden diger forumdan pmleşirdik
  • 16-05-2009, 16:27:33
    #21
    Ben bi ara banlı hesabı açtırmıştım.Pm attım bi bak.
  • 16-05-2009, 16:29:59
    #22
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bi ara banlı hesabı açtırmıştım.Pm attım bi bak.
    Bana neden atmadın
  • 16-05-2009, 16:36:31
    #23
    Bendede pm yok
  • 16-05-2009, 16:54:02
    #24
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun.
    Benim sorum bu parayı alabilirmiyim?
    daha öncede çok ban yedim ama 15 ine yememiştim onun için bilgim yok.
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 000 $ da benden gitti 6 hesap ban yedi. Oh be para yok sorun yok rahatladım.
    Google amca merak etme birdahaki ay bunun acısını çıkartırım senden.
    sürekli banlanıp durduğunuza ve artık buna alıştığınıza göre kurallara uygun bir şekilde reklam yayınlamıyorsunuz sanırım? öyleyse kuralları gözden geçirip legal bir şekilde para kazanmaya başlamaktansa böyle tehdit eder gibi bir yaklaşım hoş olmamış. unutmayın, bu işin bir de reklamveren tarafı var.
  • 16-05-2009, 17:00:04
    #25
    eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna

    ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..

    neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,

    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim
    unuttun bizi önceden diger forumdan pmleşirdik
  • 16-05-2009, 17:06:08
    #26
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna

    ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..

    neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,
    Peki Teşekkür ederim
  • 16-05-2009, 17:09:06
    #27
    obscure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli banlanıp durduğunuza ve artık buna alıştığınıza göre kurallara uygun bir şekilde reklam yayınlamıyorsunuz sanırım? öyleyse kuralları gözden geçirip legal bir şekilde para kazanmaya başlamaktansa böyle tehdit eder gibi bir yaklaşım hoş olmamış. unutmayın, bu işin bir de reklamveren tarafı var.
    Devamlı banlanıp durduğumu yada hile yaptığımı nereden çıkardın? Hile yapmıyordum tek yaptığım bir hesap üzerinde çok para bulundurup tüm yumurtaları aynı sepete koymaktan ise birden fazla hesaba dağıtmak parayı.Reklam verenler demişsin peki sen benim ayda ne kadar reklam verdiğimi biliyormusun. Evde oturup adsenseden para gelsin diye beklemiyorum tabiki pek çok firmanın reklam organizasyonlarını adwords danışmanlığını ben yapıyorum çok iyi biliyorum o paranın kıymetini sadece bu ay bugüne kadar adwordse verdiğim para 3000 euro.