benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna

ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..

neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,
Peki Teşekkür ederim