eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna

ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..

neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,

Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim
unuttun bizi önceden diger forumdan pmleşirdik