Konu
Bugün ban yiyen oldumu?
16-05-2009, 17:00:04
#25
benikaydet
eskisi gibi yazmıyorum, banlıyorlar boyuna
ama yanılıyorsun, unutsam yazmazdım..
neyse leo arkadaşımıza da geçmiş olsun,
Scorpion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkür ederim
unuttun bizi önceden diger forumdan pmleşirdik