Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden kazanılmasın bunu açıklarmısın. 3 Yıldır bu iş üzerine kafa patlatıyorum onlarca denemede bulundum ve en sonunda doğru yolu buldum. bu ay yalan olan miktar kadarını maaş gibi sürekli olarak google amca sponsorluğunda zaten alıyordum. Diyeceksinizki madem öyle neden çok hesabın var. Dingilin biri çıkıpta tık saldırısı yapıp banlatmasın diye tüm gelirimi. Diyeceksinki neden banlandın büyük ihtimal ile pek çok hesabın kontrolünü yaptığım için bir şekilde fark edildim. Olay sadece bu.Bu koyarmı bana ; Kusura bakmayın ama Türkiye ortamında aylık kazançtan 20 küsür milyarın eksilmesi herkese koyar banada koyduğu gibi. Ama şuda var elimde bir hesap daha var hala aktif olan kullanmasını bildiğim bir sistem var bu sefer daha dikkatli olup Haziran veya temmuz sonunda misli ile kaybımı çıkartacağım zaten.
Bu sistem dediğiniz şeyi anlamadım gerçekten.

Adsense ile para kazanmak için yalnızca reklam kodlarını sitemizde yayımlamamız yeterli değilmi ? Sistemli olunca nasıl oluyor?

Sorunmda kinaye yok sadece merak ediyorum.