Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 000 $ da benden gitti 6 hesap ban yedi. Oh be para yok sorun yok rahatladım.
Google amca merak etme birdahaki ay bunun acısını çıkartırım senden.
Benim içinde çıkar 0,01 ler içinde çıkar tüm r10 için acı çıkar adanalı abim