Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leo inanki aynı mantıktayız kardeşim.
Dün ben bu senin sözünü yazıcaktım şimdi millet hem suçlusun hem güçlü der diye yazmadım ama google bana bu ay bunu yapmıcaktı onu sömürmezsem adam değilim.
Bu zamana kadar aldığım parası 150.000$ ın üstünde.
Bu aralar zaten parasız kalınca kullanıyordum her ay kullanmıyordum ama bu sefer çok koydu çünkü başka param yoktu.
Takma kafana kardeşim ne de olsa asıl mühim olan sistemi çözmüş olmak. Bu ayda böyle olsun ne olacak zaten bu işi yaparken biliyorduk bunun her an için gerçekleşebileceğini. Nasip bu güne imiş ne yapalım önümüzdeki maçlara bakacaz. 15 000 dolardan çok kaç yıllık hesabım banlandı ona üzüldüm artık kendi nevişahsına özel ismimi kullanamayacam 7 hesabım vardı 1 tane kaldı. açarız 5 6 hesap daha mevcut kazanma sistemini güçlendirip v2.1 der adınada onun ile yüklenir Allahın izni ile temmuzda 50 000 $ çekeriz bankadan ne demiş atalarımız üzme tatlı canını acıtma patlıcanını