HERSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan ayı ödemelerinde blogun birini konuya yazan olmuştu, sen 10 k alıyorum diyince, kesin biri şikaye etmiştir, ben öyle düşündüm. Çekememezlik çok biliyosun.
Geçmiş olsun ikinizede.
Çekememezlik yapacağına biraz kafa yorsalar neyse olan olmuş . Yukarıdada dediğim gibi zaten beklemekte olduğumuz bir sonuçtu bu. Para yine gelir dünyanın sonu değilya bu az biraz plan değişikliği ile çözülür evvel allah.