Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 000 $ da benden gitti 6 hesap ban yedi. Oh be para yok sorun yok rahatladım.

Google amca merak etme birdahaki ay bunun acısını çıkartırım senden.
Leo inanki aynı mantıktayız kardeşim.
Dün ben bu senin sözünü yazıcaktım şimdi millet hem suçlusun hem güçlü der diye yazmadım ama google bana bu ay bunu yapmıcaktı onu sömürmezsem adam değilim.
Bu zamana kadar aldığım parası 150.000$ ın üstünde.
Bu aralar zaten parasız kalınca kullanıyordum her ay kullanmıyordum ama bu sefer çok koydu çünkü başka param yoktu.