Takma kafana kardeşim ne de olsa asıl mühim olan sistemi çözmüş olmak. Bu ayda böyle olsun ne olacak zaten bu işi yaparken biliyorduk bunun her an için gerçekleşebileceğini. Nasip bu güne imiş ne yapalım önümüzdeki maçlara bakacaz. 15 000 dolardan çok kaç yıllık hesabım banlandı ona üzüldüm artık kendi nevişahsına özel ismimi kullanamayacam

7 hesabım vardı 1 tane kaldı. açarız 5 6 hesap daha mevcut kazanma sistemini güçlendirip v2.1 der adınada onun ile yüklenir Allahın izni ile temmuzda 50 000 $ çekeriz bankadan

ne demiş atalarımız üzme tatlı canını acıtma patlıcanını
Nisan ayı ödemelerinde blogun birini konuya yazan olmuştu, sen 10 k alıyorum diyince, kesin biri şikaye etmiştir, ben öyle düşündüm. Çekememezlik çok biliyosun.
Geçmiş olsun ikinizede.