• 28-12-2012, 14:57:12
    #1
    Arkadaşlar 2 gün önce sitenin tasarımının kötü olduğuna dair bir şeyler söylendi bana. Halbuki ben çok beğeniyordum. Sizce temada neleri düzeltmeliyim. Eksiklerim neler. Tavsiyeler verebilir misiniz ?

    Edit: TEMA DEĞİŞTİRİLDİ logoyu da değiştireceğiz ve tamamdır. Herkese yorumları için teşekkürler
  • 28-12-2012, 14:58:38
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    logo büyük, menü kısmı boş ve büyük ve çok sade gibi duruyor birde ortalarsanız tasarımı daha iyi durabilir.
  • 28-12-2012, 15:01:36
    #3
    yiLdaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo büyük, menü kısmı boş ve büyük ve çok sade gibi duruyor birde ortalarsanız tasarımı daha iyi durabilir.
    hocam öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Logoyu küçültürsem sağ tarafta boşluk kalacak ve çirkin duracak. orayı nasıl doldurabilirim. menü kısmı derken logonun altındaki siyah şeyi kastediyorsunuz sanırım. Orayı da nasıl dolduracağımı bir türlü bulamadım. Bir de temayı nasıl ortalayabilirim. Yardımcı olursanız minnettar olurum.
  • 28-12-2012, 16:39:49
    #4
    Dünde girmiştim sanırım sitenize banada kötü geldi açıkcası tasarım. Arkadaşın dediği gibi logo çok büyük konular sola yaslanmış yan menü sağa yaslanmış ortası boşluk kalmış.

    Logo altına menü olsaydı daha iyi dururdu ama orasıda boş. Yukarıda beyaz renk yazılar yazıyor üstünü imleçle seçerek anca okudum.
  • 28-12-2012, 17:06:25
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 gün önce sitenin tasarımının kötü olduğuna dair bir şeyler söylendi bana. Halbuki ben çok beğeniyordum. Sizce temada neleri düzeltmeliyim. Eksiklerim neler. Tavsiyeler verebilir misiniz ?

    Herdaldan.net
    Arkadaşım bence sen temayı değiştir.
  • 28-12-2012, 17:08:27
    #6
    Editlemek Yerine Tema Değiştirmek Daha Mantıklı

    WordPress için Bir Çok Ücretsiz ve Güzel Temalar Var.
  • 28-12-2012, 17:09:53
    #7
    süper efem
  • 28-12-2012, 17:10:27
    #8
    Baktım, tepede herdaldan yazıyordu sonra çıktım.

    Çıkmamın sebebi tasarımın kötülüğü.
    Neyi satmak istiyorsanız ön taraflara onu koyunuz.

    İçeriği satmak istiyorsan daha büyük fontlar, başlıklar..
    Resim satmak istiyorsan daha net, büyük resimler.

    Şöyle bir söz vardır; "simple is the best"
    Uzun lafın kısası temanızı tamamen değiştirin.

    Başarılar dilerim.
  • 28-12-2012, 17:13:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kocaportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım, tepede herdaldan yazıyordu sonra çıktım.

    Çıkmamın sebebi tasarımın kötülüğü.
    Neyi satmak istiyorsanız ön taraflara onu koyunuz.

    İçeriği satmak istiyorsan daha büyük fontlar, başlıklar..
    Resim satmak istiyorsan daha net, büyük resimler.

    Şöyle bir söz vardır; "simple is the best"
    Uzun lafın kısası temanızı tamamen değiştirin.

    Başarılar dilerim.
    Şiir güzelmiş