fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 2 gün önce sitenin tasarımının kötü olduğuna dair bir şeyler söylendi bana. Halbuki ben çok beğeniyordum. Sizce temada neleri düzeltmeliyim. Eksiklerim neler. Tavsiyeler verebilir misiniz ?

Herdaldan.net
Arkadaşım bence sen temayı değiştir.