Site Kötü mü ?
31
●1.667
- 30-12-2012, 17:35:59site bir tek bende mi çok yavaş açılıyor? tasarım arızalı bence de..
- 30-12-2012, 20:16:13sitenin tasarımını kendi monitörüne göre değil, aşağıdaki listeye göre yaparsan daha iyi olur;
Bu liste sitemin 3 aylık verisine bakılarak analyticten aldığım rapordur;
Çözünürlük - Kişi Sayısı - Yüzde Oranı
1. 1366x768 18.860 %27,60
2. 1024x768 12.632 %18,49
3. 1280x1024 6.102 %8,93
4. 1440x900 5.851 %8,56
5. 1280x800 5.066 %7,41
6. 1920x1080 3.586 %5,25
7. 1360x768 2.758 %4,04
8. 1600x900 2.296 %3,36
9. 1680x1050 1.827 %2,67
10. 1152x864 1.525 %2,23 - 30-12-2012, 20:31:05teşekkürler hemen bir bakayıms7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2012, 20:33:34o değilde şimdi dikkat ettim. 1024x768 çözünürlük kullanan nekadar çok kişi varmış yahu
bu çözünürlükte çalışan monitör kalmışmı ki hala
bu çözünürlükte çalışan monitör kalmışmı ki hala