• 30-12-2012, 17:35:59
    #28
    site bir tek bende mi çok yavaş açılıyor? tasarım arızalı bence de..
  • 30-12-2012, 17:59:50
    #29
    Bende de yavaş açılıyor site. Tasarım konusu yazmıştım zaten.
  • 30-12-2012, 20:16:13
    #30
    sitenin tasarımını kendi monitörüne göre değil, aşağıdaki listeye göre yaparsan daha iyi olur;

    Bu liste sitemin 3 aylık verisine bakılarak analyticten aldığım rapordur;

    Çözünürlük - Kişi Sayısı - Yüzde Oranı
    1. 1366x768 18.860 %27,60

    2. 1024x768 12.632 %18,49
    3. 1280x1024 6.102 %8,93
    4. 1440x900 5.851 %8,56
    5. 1280x800 5.066 %7,41
    6. 1920x1080 3.586 %5,25
    7. 1360x768 2.758 %4,04
    8. 1600x900 2.296 %3,36
    9. 1680x1050 1.827 %2,67
    10. 1152x864 1.525 %2,23
  • 30-12-2012, 20:31:05
    #31
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin tasarımını kendi monitörüne göre değil, aşağıdaki listeye göre yaparsan daha iyi olur;

    Bu liste sitemin 3 aylık verisine bakılarak analyticten aldığım rapordur;

    Çözünürlük - Kişi Sayısı - Yüzde Oranı
    1. 1366x768 18.860 %27,60

    2. 1024x768 12.632 %18,49
    3. 1280x1024 6.102 %8,93
    4. 1440x900 5.851 %8,56
    5. 1280x800 5.066 %7,41
    6. 1920x1080 3.586 %5,25
    7. 1360x768 2.758 %4,04
    8. 1600x900 2.296 %3,36
    9. 1680x1050 1.827 %2,67
    10. 1152x864 1.525 %2,23
    teşekkürler hemen bir bakayım
  • 30-12-2012, 20:33:34
    #32
    o değilde şimdi dikkat ettim. 1024x768 çözünürlük kullanan nekadar çok kişi varmış yahu bu çözünürlükte çalışan monitör kalmışmı ki hala