Konu
Site Kötü mü ?
30-12-2012, 20:33:34
#32
s7e7v7e7n7
o değilde şimdi dikkat ettim. 1024x768 çözünürlük kullanan nekadar çok kişi varmış yahu
bu çözünürlükte çalışan monitör kalmışmı ki hala